Zarządzamy ryzykiem. Poprawiamy bezpieczeństwo.
Doradzamy firmom w procesie identyfikacji ryzyka występującego w ich działalności. Opracowujemy i wdrażamy plany eliminacji, ograniczania i dzielenia ryzyka. Mamy doświadczenie we współtworzeniu i opiniowaniu procedur zarządzania ryzykiem wdrażanych przez naszych Klientów.
Ważnym uzupełnieniem procedur i elementem procesu zarządzania ryzykiem firmy jest program przenoszenia (dzielenia) ryzyka na ubezpieczyciela. Pewność proponowanych przez nas rozwiązań została już wielokrotnie sprawdzona, mamy bowiem doświadczenie skutecznej likwidacji setek szkód z polis zawartych za naszym pośrednictwem.
Obsługujemy Klientów kompleksowo, dążąc do klasyfikowania i grupowania ryzyka w ramach firmy lub firm powiązanych. Zapytania ofertowe kierujemy do Towarzystw wyspecjalizowanych w ubezpieczaniu poszczególnych rodzajów ryzyka. W rezultacie Klienci otrzymują oferty lepiej dopasowanych do ich potrzeb programów ubezpieczeniowych w konkurencyjnych cenach.
Naszymi Klientami są firmy z terenu całej Polski działające w różnych branżach, w tym : usługowej, handlowej i produkcyjnej. Wiele z nich funkcjonuje w ramach rozbudowanych struktur zbliżonych do grup kapitałowych (firmy powiązane), którym dzięki efektowi skali i kompleksowym programom ubezpieczeń pomogliśmy zredukować koszty ubezpieczeń.
Grono firm obsługiwanych przez Sedina Broker sp. z o.o. rośnie systematycznie z roku na rok. Jest to możliwe głównie dzięki rekomendacjom od aktualnych Klientów, którzy cenią doświadczenie, zaangażowanie i pasję jaką wkładamy w pracę. Klienci darzą nas zaufaniem i mają poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że o sprawy ubezpieczeniowe związane z identyfikowaniem, eliminowaniem, ograniczaniem i dzieleniem ryzyka dba solidny partner, a oni sami mogą skoncentrować się na realizacji podstawowych celów biznesowych swoich firm.
Skorzystaj z naszego doświadczenia.
Zwróciliśmy uwagę, że częstym problemem jest niedopasowanie programów ubezpieczeniowych do rodzajów ryzyk występujących w działalności firm. Niestety, zazwyczaj Klient dowiaduje się o tym po wystąpieniu zdarzenia i odmowie wypłaty odszkodowania ze względu na zakres zawartych polis lub niedopełnienie obowiązków nakładanych przez Ustawodawcę lub Ubezpieczyciela. Na skuteczną reakcję jest już wtedy za późno.
Współpracę z Klientami zaczynamy od zapoznania się z działalnością i zasadami funkcjonowania firmy oraz ocenie jakości aktualnego programu ubezpieczeniowego pod kątem dopasowania do rodzaju ryzyka, kompleksowości programu i poziomu ceny. W następnym etapie przedstawiamy swoje uwagi wraz z propozycją planu działania zawierającego także spodziewane korzyści jakie w wyniku wdrożenia planu Klient uzyska.
Skontaktuj się z nami. Warto sprawdzić co dobrego możemy dla Ciebie zrobić.
Zarząd
Sedina Broker Sp. z o.o.